ÅNGEST!

Hade skrivit ett inlägg som nu är borta. Blir så trött! Snacka om ångest.

Har i alla fall suttit och kollat på massa bilder ikväll. Riktig nostalgi. Har tänkt tillbaka på saker som en gång varit och hur allt förändrats. Hur jag en gång sa att jag lärde mig av mina vänners misstag men har under åren insett att jag måste upptäcka saker och ting själv då jag inte tänker likadant som dem. Jag kan inte ta lärdom av andras erfarenheter utan måste skaffa mig mina egna.

Riktigt kul att se hur jag förändrats med åren. Hur jag ständigt följt trenderna i skolan och när jag slutade med det så har jag följt andra trender. Vet inte om det är bra eller dåligt men jag analyserar alltid människor..hur de klär sig, beter sig och rör sig.
Flummigt detta blev då. Försöker bara skriva en sammanfattning av det jag tidigare skrev.

        

Ser typ likadan ut på de här bilderna nu när jag tänker efter, men i själva verket är det ganska så stor skillnad. Minnen för mig i alla fall. Enjoy!

Nu ska jag i alla falla sova. Tråkigt att jag numera sover ensam. Har varit van med att alltid ha någon vid min sida men nu verkar det vara slut med det. Riktigt tomt är vad det är.
Längtar till min säng som står i mitt rum i Huddinge. Så sjukt skön!



Natti natti..

BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0