Snabbspolning..

Tjingeling! Det var ett tag sen jag skrev här. Har tänkt länge att jag borde skriva något men har bara itne orkat. Bjenne påminde mig igår om att jag inte skrivit på mer än en vecka så jag fick mig en liten tankeställare. Måste ju hålla detta ställe vid liv.
Vet inte ritktigt vad jag gjort sen sist dock. Har väl varit en massa skidåkning - standard. Sen har jag väl bara chillat runt, skatat, gått i skolan..tro det eller ej! Vi har faktiskt haft lektioner. Har även hunnit med utvecklingssamtal med Peter. Grym lärare han är alltså! Han tog två heldagar för att ta med oss, en och en, på en skotertur upp till Vita Renen. Sjukt roligt! Älskar verkligen farten. Måste skryta lite med att jag fick åka snabbast av alla i klassen. Kändes bra! 135 km/h var vi uppe i. Jag satt verkligen med öppen mun och log hela tiden. Så grymt roligt. Jag bara njöt! Och vilken natur?! Sjukt fint!
Har även varit ute på torget och snackat med människor, delat ut choklad och kakor. Riktigt trevligt. Däremot är det ju ganska så kallt om fossingarna men det är bara att bita ihop.
Snackade med mamma idag. Jag märker hur jag mer och mer uppskattar mina nära och kära när jag bor långt ifrån dem. Hon och pappa ska komma upp vecka 11 så det blir kul. Kommer antagligen inte umgås med dem så mycket men det är ändå kul att de kommer och hälsar på. Ska lära morsan att åka skidor ordentligt. Det är ju hon som inspirerat mig och jag har lärt ifrån henne så nu är det min tur att ge tillbaka.
Jag tog även upp att jag hade tänkt gå instruktörs ettan och tvåan för skidor men att jag inte skulle ha råd. Snäll som hon är så sa hon att jag självklart skulle göra det och att jag får låna pengar så det blir nog av. Känns bra.
Nu ska jag åka på praktik i Järpen. Får skriva mer senare ikväll.
Ha en trevlig kväll!
BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0