Sieeemst!

Som jag nämnde igår så hade jag tänkt att vara i backen vid öppning idag. Kan ju säga att det sket sig ganska så hårt. Eftersom min roommate inte sov i mitt rum inatt så vaknade jag inte. Brukar annars vakna av att hon går upp men nu gjorde hon ju inte det. Måste ha stängt av min väckarklocka i sömnen. Värdelöst! Istället vaknade jag halv elva av att Bjenne ringde. Vi bestämde oss för att ta några åk ändå så vi åkte in till Åre. Efter två åk skjutsade jag henne till bussen. Jag hade egentligen tänkt att åka mer men det blev en rundvandring på byn istället. Fick en del gjort i julklappsväg. Kan inte fatta att jag lägger pengar på julklappar men det är ju värt när man tycker om någon, I guess.

När jag kom hem var det julstäd på borgarna. Ganska så kaos men skön att det ser mänskligt ut nu. Jag är ju verkligen inte den som är kinkig men det kan vara skönt att ha lite snyggt runt omkring sig. Lina och jag städade även rummet och toan så nu är det fräscht.
Nu drog hon iväg igen så jag får sova själv inatt också. Jaja, jag blev lovad en väckning imorgon så jag är safe.
Vi skulle egentligen sovit ute i en stuga inatt med zebrateamet men det blev inte att jag följde med. Som vanligt så är det jag som inte hänger på. Riktigt tråkigt men jag kände att jag ville vara ensam och jag är inte så mycket för att sitta och försöka vara glad när jag verkligen inte är det.
Känns som om jag borde ta mig en tankeställare. Jag kanske inte heller beter mig så schysst. Måste börja tänka på hur jag reagerar på saker och ting. Kanske borde tänka först och göra sen. Inte bara låta tårarna och vreden bestämma utan även använda lite sunt förnuft. Förlåt är väl kanske kvällens ord, även om jag kan tycka att jag är värd ett jag med. Men jag kan endast gå till mig själv och göra något åt mina fel och brister. Det måste jag minsann börja med!
Den här kvällen ledde tyvärr också till tårar. Tråkigt men sant. Eller ja, det var väl snarare floder. Man skulle minsann ha vindrutetorkare på ögonen. Det är ju livsfarligt att köra bil annars! Speciellt när man är ledsen också och tänker på allt annat än att hålla sig på vägen.
Tårarna ledde i alla fall till en del skratt tillslut. Tur att det finns så goa människor som kan få mig på bra humör.
Nu är det minsann läggdags. Hoppas jag vaknar imorgon!

Pussen!
BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0