Det som en gång var är nu förbi..

Denise..kristen och ung men grymt smart och intressant. / Lilla Denise. Ynka 19 år och blåst tjej som tror folk vill hänga me henne.
Bilder av människor kan verkligen förändras. Jag vet inte vad andra tycker om mig men jag har ju mina aningar. Mina närmsta vänner tänker en sak. De gamla gymnasiepolarna känner mig på ett sätt. Familjen och släkten ett annat. De nya kontakterna i Åre ser mig som en person, medan jag själv ser mig som någon helt annan. Vem har rätt egentligen? Jag, som egentligen borde känna mig själv bäst av alla, eller de andra som ser den bilden som jag i praktiken utövar? Det är ju ändå så jag beter mig bland folk och alltså sån jag är. Eller? Jag har faktiskt inget bra svar på det. Vad jag vet är i alla fall att det finns många olika bilder av mig och minst en av dessa bilder har förändrats. Från början fanns det en bild, som jag tror ganska snabbt förändrades. Därefter växte insikten om mitt riktiga jag fram för att sedan (nu) bli till något annat.
Äh, jag vet inte vad jag babblar om men jag är i alla fall ett J*VLA sunkigt tidsfördriv för vissa som de sedan bara lägger på hatthyllan för att låta damma igen totalt. Men inte nog med det. Att sedan gå vidare till nästa, som är mina "kompisar"! Känns verkligen uppskattande! Dum som jag är så litar jag på allt och alla och ger ut och delar med av alldeles för mycket från mig själv. Det inser jag tyvärr inte för ens jag redan är sårad och lämnad, men då är det för sent. Förhoppningsvis har jag väl lyckats glädja någon under den tiden..förhoppningsvis..
Depp depp..sämsta tänkbara alltså! Tänk vad man kan bli sårad och hela ens värld går nästan under?! Det är ju helt sjukt! Jag ska inte gräva ner mig i någon depression men det känns ju, det gör det faktiskt!
Sjukt mycket dravvel! Vilket fjortisinlägg. "Åh, jag mår så dåligt! Trodde jag kunde lita på dig!" Men jag skiter faktiskt fullständigt i det! JAG TRODDE PÅ DET DU SA OCH JAG FÖRSÖKTE GÖRA ALLT. JAG FÖRSVARADE OCH STOD UPP FÖR DIG. MEN ALLT SOM DU VAR, DET VAR BARA EN STOR FET LÖGN!

Peace!
BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0