Mys

Ligger i Daniels säng och myser lite. Han och Bjenne har dragit till jobbet så nu har jag hela sängen för mig själv. MYYYS! Ligger här och kollar på LA Ink - standard. Ska så smått börja dra mig till backen. Jag och Jenny ska kötta skidor idag så brädan får ligga i bagegeluckan. Det skulle den egentligen gjort igår också men jag fick inte på mig mina pjäxor, vilka hade fryst, så jag fick ta boots och bräda istället. Det var dock inget nederlag. Går ju bara bättre och bättre så det är kul.
Nu glömde jag skriva i explorer..värdelöst! Ni får ursäkta mellanrummen som inte existerar.
Det har ju hänt en del sen sist jag skrev men orkar inte ta upp allt. Ett krogbesök som var riktigt psyko och sen nyårsafton som var allmänt mysig. Annars skidor, snowboard och chill..typ. Självklart en massa mat också, vilket jag inte är van vid nu för tiden.
Får väl se hur vi gör inatt. Tror vi sover någon annantstans. Kan vara schysst för Daniel att få ha sin lägenhet för sig själv utan två snorungar som springer runt och gör väsen av sig. Har trots allt fått sovit här några nätter nu. Räddaren i nöden alltså..glad att jag har dig!
Nu ska jag klä på mig, sätta på peppmusik och ladda inför backen. Inte någon sol idag men det blir sweet ändå.
Ha en fin dag!
BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0