"Nämen som sagt; om man skulle ta och skära huvet av sig.."

Lugn, bara lugn! Jag ska inte låta skallen pysa. Eller du kanske blev besviken nu? Du kanske tycker det skulle vara en vackrare syn än vad som är just nu. Aja, jag är ledsen att göra dig besviken. Mitt huvud kommer sitta kvar ett tag till iaf. Det gör väl ingen skillnad..jag tänker ju inte med det ändå. Måste börja skärpa mig! Gör knäppa saker som jag inte borde. Måste börja tänka på omgivningen. Just nu är allt bara upp och ner. Ska väl inte gå in mer på det. Vill inte ta upp mina problem här som en och annan fjortisblogg men jag kan sga så mycket som att jag både längtar hem (till Åre) samtidigt som jag aldrig mer vill åka dit igen. KNAS!
Hoppas iaf att du har en in fredagkväll!
BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0