Tillbaka till verkligheten

Sång, dans, mys, skratt, gråt, beachvolley, sol, regn, schteeeek, bajs, grymt. - Så beskriver jag årets Ölandvisit.
Efter en grymt bra vecka med bland annat detta innehåll så är jag numera tillbaka på jobbet. Ska jobba nästan varje dag innan jag åker. Är ledig onsdag-söndag näste vecka eftersom jag då ska till Frizon med Steffe. Blir nog riktigt nice. Förutom det så är jag bara ledig imorgon och två dagar till. Sen är det min sista dag den 20 augusti och drefter bär flyttlasset upp till Åre. GAAAH! Läskigt värre men så sjukt spännande.

Nu tänkte jag dra mig iväg till systrarna Hanssons för en tjejkväll. Supermysigt!

Ha det bästans!

BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0