SViiiiiiiintröööött!

Kom precis nyss hemm och jag ska snart sova. Fullt med dreggel på nattbussen, då vi skulle spara pengar och inte pååka taxi. Ska bli riktigt skönt att sova nu fakriskt. Jenny är på toan och snart är det min tur. SWEEEEET! Är vekligen jättetrött! Sitter i sängen just nui men om jag lutar mig bakåt kommer jag somna som en stock och inte vakna igfen. Inte spå schysst mot Jenny och sen så kak´nske det är bra om jagh borstar mina tänder och tar bort sminket. Ursäkta det sieeeemsta stavningen och sämsta blogginlägget i huvud taget men jag orkar inte korrigera alla fel. Det får bli som det blir. NU har Jenny kommit från toan och jag ska smita in. Pss p+å er!
BLESS
/Dennise
(Vi hörs imorhgon :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0