På väg hem..

Då var jag på resande fot igen då. Denna gång bär det av hemåt igen. Eller ja, vet inte om jag ska kalla det hem men det är ju där jag bor för tillfället så då blir det ju mitt hem. Just nu sitter jag i alla fall på bussen och chillar. Vi har precis haft ett stopp i Sundsvall för att käka på donken eller max - Standard. Gudfadern visas på skärmarna men jag känner inte riktigt för att se den.
Det ska bli riktigt skönt att komma hem. Däremot vet jag inte vart jag ska sova inatt men det blir nog bra. Det löser sig alltid. Jag och Bjenne slår väl våra, inte alltid alltför dumma, hjärnor ihop och kommer på något bra. Vi får väl se. Kan bli spännande. Eller kanske inte. Det visar sig.
Nu orkar jag inte riktigt skriva någe mer. Är alldeles för trött då jag inte sov något inatt. Har i alla fall eget dubbelsäte så jag kan sträcka ut mig. Har dock ont i svanskotan så det gör ont att både sitta och ligga som jag gör. Men det är smällar man får ta. Lär ju inte bli bättre imorgon direkt då jag lurat i Jenny att vi ska åka snowboard. Bjenne lär ju få sig ett gott skratt i alla fall.
Tare soft så hörs vi senare. Eller förresten..det kanske blir lite dåligt med bloggande eftersom jag inte har tillgång till mitt rum på samma sätt. Får nämligen inte sova där och all el är avstängd så jag lär inte blogga så mycket. Annars hörs vi igen efter nyår.
BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0