Hatar att jag älskar..

Snacka om att den här onsdagen varit som en fet berg- och dalbana. Gillar vanligtvis såna men då ska det vara på tivoli. Dagen började väl helt okej. Eftersom jag var ledig tog jag mig lite sovmorgon och åkte till backen vid elva. Alldeles själv faktiskt. Riktigt skönt. Mötte förresten ett välbekant ansikte innan jag drog iväg. Joel stod plötsligt nedanför min trapp och hejade på mig. Lagom förvånad jag blev då! Riktigt kul i alla fall.
Dagen fortsatte väl inte sådär överdrivet bra. Fick reda på en grej som fick mig att bryta ihop totalt. Trodde verkligen inte det om dig men aj, så fel jag hade. Jag som verkligen försöker att göra ALLT för dig. Ständigt har du gjort mig arg, ledsen och besviken men det här var ändå droppen! Tycker ändå jag klarat av en del slag men nu börjar faktiskt inte bara blåmärkena märkas. Det gör faktiskt riktigt ont ända inifrån. Jag hatar att jag älskar och jag måste lägga det här bakom mig. Det tar upp alldeles för mycket av min tid och det går ut över saker som jag faktisk borde ha fokus på. Min flykt är skidorna och skateboarden. Det får mig att känna mig fri, glömma alla problem och känna att det bara är jag själv. Även om det utövas tillsammans med andra så är det bara jag. Jag, alldeles ensam utan några som helst problem eller andra att ta hänsyn till. Inget kan stoppa mig..jag är oslagbar!
Dagen blev förövrigt inte bättre över att jag inte kom ifrån det som snurrade i mitt huvud. Du fanns ju överallt. Vart jag än kom så var du där först! GAAAAAH..jag höll på att bli tokig! Inte ens när jag hälsade på mina nyinflyttade vänner så fick jag vara ifred. Du fanns minsann där ändå. På andra sidan vägen såklart. Vad annars?! Kunde ju knappast bli bättre. Det var i alla fall schysst att träffa dem ochse hur de bor. Lär nog dra mig dit de dagarna jag inte orkar med att vara bland allt folk här hemma. Skönt att träffa lite annat folk också.
Nej, nu känner jag att jag inte vet vad jag vet vad jag skriver. Lagom flummigt. Dagen har fått ett bra slut med tjejgrupp, film, kökshäng och o'boy. Helt okej. Tur att jag har så fina vänner!
Tare chill!
BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0