Detta har hänt..

Lite uppdatering kanske är schysst. Under de senaste veckorna har jag blivit skateboardfrälst och även hunnit skaffa mig en egen bäjbää. Sjukt nice bräda som är superskön. Känns riktigt bra att få komma iväg och skata trots att jag inte är speciellt bra. Har iof bara kört tre gånger men ändå. Det är en sån frihet. Jag bara glömmer allt och kör på. Alla problem bara förvinner. Det är jag, rampen och min bäjbää..och vi klarar allt. Eller ja, det är den känslan jag har iaf när jag står där.

Annars har jag åkt skidor varje dag, förutom idag, sen hammrebacken öppnade. 11 dagar i sträck har det blivit. Har även hunnit med en tripp till Vemdalen. Mycket trevligt att komma iväg och det också med dem som jag känner mig bekväm med. Schysst att få åka lite fler backar och även åka sittlift.
Förövrigt rullar allt på. Kan säga att jag verkligen inte tänkt mitt zebraår såhär som det varit hittills men det är niice. Har haft många nya möten och många människor har kommit in i mitt liv som har förändrat det totalt. Vissa som jag är superglad över och vissa som jag antagligen kan vara utan. Sånt är livet.
Mycket att tänka på alltså. Vissa saker försvinner liksom inte ur tankarna utan finns där jämt och ständigt och det kan göra att allt annat tar stryk av det. Jag båda hatar och älskar det. Det är det absolut bästa och det värsta i mitt liv just nu. Både och på samma gång. Vet inte hur jag ska hantera det men någonstans kommer väl allt det här leda. Börjar däremt tyvärr dra mer ch mer och det värre hållet vilket jag visste redan från början men det var något jag aldrig velat inse. Blir mer och mer jobbigt. Varför ska jag vara velig när andra är säkra och tvärtom?! Blir så trött!
Var och badade idag på Holiday förresten. Inte så smart kanske eftersom jag börjar bli förkyld men men. Det var iaf mysigt. Hoppas jag håller mig frisk för imorgon blir det sksidåkning hela dagen. Först backen och sen topptur och förhoppningsvis massa puder på vägen ner!
Nu ska jag sova och försöka få bort de där tankarna som ständigt snurrar i mitt huvud men det lär väl knappast gå så bra. Det har ju inte fungerat hittills.
Stay black!
BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0