Det var ju det där med sömn..

Jag har numera blivit sämst på att sova! Från bäst till sämst ungefär. Kommer inte kunna somna inatt känns det som. Har alldeles för mycket tankar i huvudet och sen kliar det i såren. Knogen ser inte alltför finläkt ut. Tror det är lite irriterat. Kliar massa på armen också.
Fy vad jag klagar! Usch..kan jag inte nöja mig med det jag har istället och det som är bra?! Varför gräma sig över det dåliga hela tiden? Då blir ju allt bara ännu sämre. Har ju grymmaste vännerna tex.
Fick förresten ett sms av brorsan som värmde ordentligt. Var tvungen att springa in på toa i skolan, på vägen till maten, för att jag började böla. Han är allt bra han. Tur att jag har honom! Har inte träffats så mycket på senaste tiden. Riktigt tråkigt. Längtar faktiskt hem för att få träffa honom.
Nu ska jag försöka sova igen. Får se hur det går.
Tjao!
BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0