Bara för att..

Jag har egentligen inget vettigt att skriva men jag skriver bara för skrivandets skull. Måste ju hålla er uppdaterade.
Bjenne sitter och kollar på massa gamla videobloggar som hon gjorde när hon precis hade flyttat upp. Hon publicerade alldeles precis nu också en nygjord video från nu. Sjukt flummig. Här har ni videon:
Vi bjuder på den!
Bjenne sa precis "Fan, kan Aydin videoblogga så kan väl vi". Innan det påminde hon också mig om att jag inte skulle skriva blogginlägg i safaris webbläsare för då kan man inte göra mellanrum/styckeindelningar i texten. Enterknappen funkar alltså inte. Det är därför alla mina inlägg blir som långa noveller och sjukt jobbiga att läsa. Så nu vet ni det..jag har faktiskt försökt. Seriöst..vet inte varför jag nämnde detta men aja. Nu är det ju skrivet så det är väl dumt att ta bort det. Det är ju trots allt mina tankar och det är väl de som ska finnas här.
Shiiiiit..flum alltså!
Nu bestämde vi oss för att fixa en gemensam blogg också. Bjenne fixar den just nu. Det ska bli en Åre-blogg med våra knasiga upptåg. Den heter härmed http://chilicheeseare.blogg.se. Kommer bli naaaaaaaaaaaaaaajs!
Om jag ska gå över lite mer till vad vi gjort idag så har vi åkt snowboard och det gick ju faktiskt helt okej. Jenny joinade även. Sen har vi flummat runt i Åre. - Affärer, Dippan, Lokalen och nu sitter vi här i Vikings kök. Home sweet home. Eller ja, lite i alla fall.
Nu har jag och Bjenne hittat min gamla blogg också; http://denajse.blogg.se
Det var den jag hade glömt bort att jag hade. Bjenne har i alla fall stört kul åt den. Reed and enjoy, säger jag bara.
Äh, nu orkar jag inte skriva mer. Kommer mer lite senare kanske.
See ya!
BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0