Andra dagen i rad!

Nu börjar jag minsann bli duktig. Andra dagen irad jag skriver! Inte illa, inte illa. Skönt att kylan äntligen har kommit. Nu biter det härligt i kinderna när man är ute i backen. Mjo, tyvärr..du läste rätt; backen, inte backarna. Suck! Tycker det börde öppnas fler snart. Men men..den dagen kommer väl den med.
Blev ingen topptur idag. Var opepp redan från början och sen fick jag reda på att jag skulle behöva ta egna skidor upp och då kände jag att jag inte orkade. Måste ju iaf ha lös häl..annars blir det inge bra. Är ju förkyld också så känner inte att min kropp orkar med sånt just nu. Håller mig till liften som får dra mig upp istället.
Ikväll blir det utgång. Eller ja, jag ska vara chaffis så det blir väl lagom kul. Får iaf cissi med mig så det blir ju skoj.
Får se vad morgondagen bjuder på. Hoppas vi bara går till lunch för sen vill jag minsann till backen. Måste få min dagliga drog även om det inte är alltför upphetsande.
Hare fin fint vettja!
BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0