Snowboard..

Sist jag skrev, vilket var ett tag sen, berättade jag att jag skulle ställa mig på brädan igen. Vad händer..om inte att jag vrider knät. Omöjligt, kanske du tänker men det gick faktiskt. Fick nämligen min vän över mig i liften, då jag alltså hade ena foten lös, och det knakade till rejält. Ingen fara på taket men är lite ostabilt.

Ställde mig förövrigt på brädan igår igen och då gjorde jag samma sak som första gången. PANG, sa det och där låg jag på backen. Ännu en rejäl smäll i bakhuvudet och lite lagom groggy.

Mjo, det var ju det där med snowboard. I tisdags blev jag misstagen för att vara Byssas syster. "Det ska du ta som en riktig komplimang!", sa han. Haha lite småroligt. Igår blev jag även tagen för snowboardåkare igen. "Du åker ju snowboard, eller hur?" Jag har inte mött på någon som gissat på att jag åker skidor. De tag för givet att jag är brädåkare. Hm..vete tusan vad jag ska tycka om det. Lite småkul dock..

Igår var jag och Bjenne först i backen och sen blev det till att dra ner till Allstar för att kolla på Leksand-AIK. Stackars henne. Hon höll på att somna men höll ut ändå. Hon fick sig nog några goa skratt i alla fall med tanke på den knasiga situationen. Tre färska poäng för Leksand i alla fall. Kändes bra!

Senare på kvällen bar det av till Järpen och Tant Annas där jag var ansvarig. Schysst kväll med skönt häng.

Idag har jag jobbat på AGO så nu är jag helt slut. Fick en del mat i alla fall. - Värt! Kul att jobba med Ida också.

Ska snart dra över till Duved. Blir väl Dippan ikväll som alla andra söndagar. Jobbigt bara att jag ska vara i Järpen klockan sju imorgon. - Ångest!

Nu ska jag ta mitt pick och pack och dra härifrån.

Pussen..

BLESS
/Dennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0