Sitter på Zebra..

Mjo, jag sitter här på Zebracafét och är helt slut. Solbränd och dann..

Kul att få besök av fina vänner som man inte hänger alltför ofta med nuförtiden..tyvärr.

Har varit en grymt bra dag i backen. Däremot ville ingen hänga med mig i Bräcke så det var ju lite tråkigt. Var så sjukt pepp men det får bli imorgon eller nåt. Grymt bra dag annars..från öppning till stängning..

Nu är jag så sjukt trött. Vill bara hem till min säng och gosa in mig i mina täcken och kuddar. Tråkigt att sova själv bara. Men det är ganska skönt det med. Kan breda ut mig som jag vill och nu har ju alla grannar dragit hem så jag kan väsnas ännu mer än jag brukar. Blir grymt!

Nu ska jag gå ner och se om det är dags att börja städa.

Syns i backen imorgon.

BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0