Mycket nu..

Dagen börjar lida mot sitt slut och här sitter jag i min säng medan snowboardfilmer spelas upp på väggen. Bra liv jag lever..

Skön dag i backen idag. Solen ville dock inte dit jag var men det var soft ändå. Korvgrillning och åkning över en stor del av berget. Sweet.

Hämtade mamma och pappa på stationen efter backen. Knasigt att de är här men ändå kul att de kommer och hälsar på. Hade faktiskt velat umgås mer med dem ikväll men de ville sova.
Precis som jag sa så märkte mamma min piercing och de andra hålen direkt. Hon ser verkligen allt!

Har inte hänt så mycket sen jag skrev sist. Har rullat på som vanligt. Backen på dagarna och softat eller gått ut på kvällarna. Inget märkvärdigt. Igår var jag i Östersund med Rebecka och Albin. Skönt med dessa två glädjespridare. Blev till att gasa på ordentligt på vägen dit. Hade studiotid att passa. Skulle fixa min traguspiercing. Sjukt äckligt det var när hon stack igenom nålen. Bara kraschade i hela örat. Uwääääk! Sjukt äckligt ljud.
Annars har jag städat min bil, med en del hjälp av Linnea. Schysst att hon frivilligt hjälper till. Men antar att det var gför att hon inte vill åka i en skitig bil. Nu är den seriöst en av de fräschaste i Åre (på insidan).

Fick ett sms av Jenny. Hon ska tydligen komma upp på torsdag. Eftersom hon inte tar med sig skidorna så har jag tydligen lovat att jag ska åka bräda med henne. Hm..gillar inte riktigt att jag ger såna löften men men. Kan ju vara kul. Har inte åkt det sen nyår. Kommer antagligen göra illa mig. Får ta det lugnt eftersom jag har en utbildning på skidor om en månad. Kan vara bra att kunna stå upp då.

Imorgon ska jag nog skejta förresten. Kommer bli niiice! Var verkligen länge sen. Får se hur det går. Kul att ka med de som kan i alla fall.

Nu blev jag helt fast i filmen och massa andra saer. Orkar inte skriva mer nu.

BLESS
/Dennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0