Lugnet efter stormen..

Besvikelse, lättnad, oro och lycka..

Med muggen i bokhyllan, fylld av Oboy, halvligger jag i min säng. Är ganska nyss hemkommen från Duved och veckans show är avklarad, så nu är jag ledig hela dagarna. Dock lite kvällsjobb men det är oftast kul. Känns som att jag inte gör något utan bara glider runt. Går lite i skolan på måndagar och sen är det fullt fix med showen hela tisdagarna. (Skönt att det bara är en kvar nu..) Sen så är jag bara. Åker skidor och har praktik på kvällarna. Sweet life jag lever då.

Snackade med Steffie igår. Glad att jag har förmånen att ha så många underbara vänner! Även fast jag inte pratat med henne på jättelänge så kunde jag ändå komma med det där jobbiga som oroar mig. Det som jag inte sagt till någon annan..

Saknar även Maria, även fast hon bara åkte igår. Hade varit toppen om hon hade varit här ett tag till. Fin människa det där!

Är även en aning besviken och irriterad. Man kan inte bete sig hur som helst. Respekt och eftertanke är väl det jag söker..

Skidåkning imorgon..LYCKA!

Ständig oro..lär väl kolla upp det..

Känns som om luften gått ur mig lite. Har varit en del grejer och nu är jag äntligen ledig och kan bara vara. SKa njuta av det Jämtland har att erbjuda och försöka leva i lugnet av min ledighet. Bruka rinte gå så bra eftersom jag ofta kör på "fullt ös - medvetslös" men ska verkligen försöka. Försöka njuta av skidåkningen och att jag är ledig. Lite ledig i alla fall. Lugnet efter stormen har börjat och nu orkar jag inte med storm på ett tag. Har varit tillräckligt under min tid här uppe.

Sov gott mina vänner..

BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0