Back on track..

Har inte sovit hemma på drygt en vecka så nu var det minsann dags. Det är därför jag inte skrivit något.

Under tiden har en spontantripp till Stockholm hunnits med. Tänkte att det var kul att överraska mamma och pappa lite och skejta lite. Kul att träffa brorsan också och lite annat folk.

Har väl mest varit skidåkning annars. Vi gör ju typ ingenting nu så det är skönt. Jag bara glider runt.

Imorgon är det show i Duved igen. Ganska så opepp men det blir nog kul

Maria har varit på besök och hon åkte hem tidigare idag. Så sjukt kul att hon kom och hälsade på! Schysst att alltid kunna börja precis där vi slutat. Inga konstigheter utan allt är som förut. Lätt en av mina bästa vänner som alltid kommer att finnas varmt om hjärtat. Lätt att glömma. Tur att jag blev påmind!

Måste även tacka henne för de fina tatueringarna. Kan berätta mer om dem sen och visa bilder.

Stay black!

BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0