Tycker du som jag så rider vi..

..för då känner jag mig fri.

Har precis käkat. Gott med raggmunk. Det ballade ur totalt vid matbordet. Visste inte att mina zebravänner kunde vara så lösa i mun och tankar. Jag höll på att brista flera gånger och var tvungen att springa därifrån för att inte spotta ut min mat över någon. Kul hade vi i alla fall. Skönt att de börjar bli lite mer lössläppta och opryda.

Nu ska jag testa lite kläder inför min rocker-roll i vårt drama. Får se vad jag kan hitta i garderoben. Kan hända att jag kör min mörkhårsperiod i samband med att jag ska vara rockbrud. Får se lite vad jag känner för då. Just nu trivs jag i den röda tonen så ska köra på det ett tag.

Dags för klädprovning..
Hörs sen.

BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0