Nattsuddare

Var så sjukt seg förut idag så det blev till att jag somnade tillslut. Väcktes dock av att Bullen ringde. Först käk med Simon och senhämta Bullen i Undersåker. Finfint. Därefter bara chill och sen tog jag och Filip en promenad till Matilda. Skönt med friskluft då det var riktigt behagligt ute. Skönt med en liten pratstund också.

Fattar inte att jag blir så trött på eftermiddagarna och sen närdet börjar närma sig natt så blir jag pigg istället. Kommer få sova ensam inatt också för Lina är någon annanstans. Känns riktigt ensamt. Jag delar ju inte säng med henne men det är ensamt ändå. Det är skönt att kunna väsnas när man är själv men tråkigt att vara ensam.

Nu känner jag faktiskt hur tröttheten börjar komma så nu ska jag snabbt ta vara på den.

Sov så gott så hörs vi imorgon.

BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0