Folköl och dunka dunka..

Efter en skön dag i backen så ligger jag här i sängen igen. Skönt att bara ta det lugnt. Daniel och Cissi sitter och dricker lite öl och vi lyssnar på musik. Jag ska köra två taxi lass sen så jag funderar på ett glas mjölk. Inte helt fel det heller.

Det är så skönt att vara fri från skolan ett tag. Har en hel till vecka att döda så det är perfekt uppladdning. Skidor på dagen och sen chilla på eftermiddagen. Ja, du tänker rätt. "Nu njuter Denise till 100 %"¨

Fick precis lite funderingar i huvudet. Har haft dem länge men de kom upp igen. Tänker inte ta det här. Vill inte att det här ska bli någon dagbok där jag berättar allt vad jag tycker, tänker och känner. Självklart lite sådant men det är inte det roligaste för er att läsa om allt vad jag grubblar över. Nej, det här med blogg alltså. Är faktiskt lite smått allergisk emot det. Ja, jag har en egen och jag har skrivit alldeles för mycket om mina känslor. Det är just det. Att ge ut sig så mycket på ett ställe där alla kan läsa. Sjukt grej egentligen! Det var ett tag, för några veckor sedan, som jag tänkte att jag aldrig mer skulle blogga. Jag hatade allt vad blogg innebär för det bara förstör. Misstolkningar och skit. Skriver saker oklart för att folk inte ska förstå men samtidigt vill man att de ska förstå. Då kan man väl lika gärna skriva klartext istället. Eller? Hm..jag har funderat en del på detta. Jag gör ju precis det jag skriver om och jag gillar det inte. Det är dock svårt att komma ifrån. Blir nog bara så. Tror dock att jag borde tänka lite på vad jag skriver.

Nu kom jag förresten på att mjölken är slut. Sieeemst!

Apropå det jag skrev ovan så vet jag att jag kommer att sitta och skriva "kodade" meddelanden framöver. Speciellt när jag mår dåligt. Blir bara så trött. Får ju inte ut något utav det. Visst, det är skönt att skriva av sig men då kan jag ju lika gärna göra det för mig själv och inte lägga ut det på internet.
Äh, blir inte klok på mina tankar just nu men men. Värt att tänka först och göra sen i alla fall vad det gäller blogg.

Nu ska jag se på Pimp My Ride.

Hörs sen.

BLESS
/Dennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0