Dance dance dance..

Tom dag i skolan. De flesta har varit i backen, då de går snökursen, medan vi i zebra, u-landsklassen och några andra varit i skolan. Ganska så lugnt alltså. Vi jobbade med Duvedsdramat hela dagen. Ganska så soft. Jag och Rebecka började med dansen. Den kommer bli kalasbra! Hoppas på att alla kan lära sig den ordentligt för då kommer det bli fett. Eller så kommer ni att få er ett gott skratt.

Var på tjejgrupp efter middagen. Kul att träffa tjejerna igen. Vi kollade på film och jag har faktiskt inte haft en sån obehaglig känsla i kroppen på länge. Jag mådde verkligen inte bra. Fick riktig ångest och ville bara börja gråta. Det var en riktigt jobbig känsla. Det var inte filmen som tilltalade mig utan bara några av känslorna som flög upp. Knasigt..

Hade tänkt att lägga mig tidigt ikväll men det blev inte riktigt så. Samuel kom förbi och som vanligt så brukar samtalen dra iväg. Men jag ska inte klaga över att jag får besök. Är ju så tomt här nu för tiden. Här som det alltid var minst sagt livat förut. Nu är inte ens Lina här plus att hon drar iväg helt snart. Kommer bli stört tomt.

Imorgon är det lektion på förmiddagen och sen bär det nog av till backen. Därefter är det innebandyturnering i Duved. Hoppas bara att det blir lite fler lag. Annars kanske det inte blir något.
När jag ändå är där så lär jag ju hälsa på Bjenne och även "pojkarna på andra sidan vägen". Var ett tag sen jag träffade dem och jag måste hämta lite saker som de har hos sig.

God natt och sov så gott..

BLESS
/Dennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0