Bra start på dagen..

Kollade nyss på klockan och insåg att alla liftar inte ens har hunnit öppna. Är sjukt trött efter gårkvällen men jag hinner inte sova nu. Ska iväg till backen om 25..

Gårdagen var helt okej. Gick heldag i skolan vilket var länge sen. Därefter kollade jag till bilen så att allt fungerade till dagens besiktning. Efter maten blev det skate och sen utgång. Vi gick till werséns och det var ju trevligt. Ovärt med en hunka bara. Tur att jag har så snälla vänner som bjuder en fattig student. De tar ju trots allt lån! Jag satt mest hela tiden i soffan medan de hoppade runt överallt. Hade dock trevligt sällskap i soffan så det blev en helt okej kväll.

Imorse höll jag på att försova mig, precis som vanligt. Tur att Samuel ringde och väckte mig annars hade jag nog missat besiktningen. Riktigt segt att gå upp men Glenpa gick igenom utan en endaste liten anmärkning! Hon är ju bara så bra! Min älskade pärla. Pappa trodde inte att det var sant. Han bara skrattade och sa "bra jobat".

Eftersom jag var uppe så tidigt så kom jag först till frukosten och det var ju schysst. Var på riktigt bra humör med tanke på morgonens händelse. Jag hade ju till och med hunnit med att vakna till. Men jag har insett att det är sjukt ovärt att gå upp så tidigt för att komma i tid till frukosten. Varför inte sova en haltvimme extra?

I eftermiddag blir det till att hämta Abbe och sen gaming med pojkarna. Därefter tjejgrupp och sen tror jag att ´jag drar hem och sover. Skippar nog torget ikväll.

Bra start på dagen i alla fall. Nu bär det av mot backen. Vi hörs senare.

BLESS
/Dennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0