Tillbaka i min egna säng..

Nu sitter jag här igen, efter att inte ha sovit i min egna säng på hela helgen. Men jag ska inte klaga. Daniels säng är ju bara för skön. Eller ja, nu är det ju Bjenne som har den men det är ju hans ändå. Schysst att hon låter mig sova där.

Igår var det party för fulla muggar. Dance dance dance.. Jag och Bjenne fick med oss Linnea och Bettan. Lite oväntat sällskap men ack så kul. Som vanligt drog vi igång schlagergolvet, vilket var helt dött när vi kom dig men fullt efter bara ett litet tag. Träffade även pojkarna på "andra sidan vägen". Trevligt trevligt!

Är ganska så sliten nu efter alldeles för lite sömn men det var det värt. Jag och Bjenne hade ju en lyckad kväll. Inte ofta båda är taggade. Den var lite knasig dock men det är ju så det brukar bli när vi är i farten.

Ska dra och käka nu. Hoppas på att det blir något smarrigt. Ska försöka höra av mig sen. Har lite tankar som springer mig på näthinnan..

Tare lunch..

BLESS
/Dennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0