Strålande morgon..

Drog precis upp rullgardinen och nu sitter i sängen och kollar ut genom fönstret. En riktigt fin morgon är vad det är. Vill bara ut i backen och åka mig fri men det får vänta en stund.
De andra är ute i snön och leker då i har friluftsdag idag. Blir att de flesta drar till backen efter lunch när aktiviteterna här är slut. Hade tänkt att vara med men jag orkar inte eftersom jag försov mig. Gillar inte att komma sent. Då struntar jag hellre i det. Känns inte som om det gör så mycket. Leka i snön har jag gjort förut och det ska jag även göra ikväll. Sen tror jag att mitt lag klarar sig bra utan mig ändå.

Igår var en dag med sol och antagligen perfekta förhållanden både i och utanför pisten då det hade snöat en hel del. Istället för att vistas i den sköna offpisten så åkte vi runt i Åre och Duved för att fixa massa saker inför Duvedsdramat. Det kändes verkligen hårt att vara så nära skidåkningen men inte få åka. Jag och Rebecka satt och skrek ut vår frustration i bilen men det hjälpte inte något speciellt. Tråkigt är ordet men vi behövde den tiden vi använde så vad ska man göra? Går inte att smita från teamarbetet.

Kvällen bjöd på spenatsoppa, men tack och lov för efterrätten! Därefter åkte vi i Järpenteamet till Järpen på möte om det nya huset som kyrkan inskaffat sig. Kommer bli en grym ungdomsgård med massa aktiviteter.
Senare på kvällen rensade jag min I-pod lite. Kändes som att det behövdes. Några från teamet drog in till Åre men jag orkade inte. Softade på mitt rum istället och la mig i helt okej tid.

Ikväll blir det ingen skate utan som jag nämnde ska jag leka i snön. Pulkaåkning med tjejgruppen står på schemat. Kommer bli nice. Sen drar jag hem till Bjenne för att fixa med snowboardklubbens medlemskort och chilla lite. Blir soft..

Önskar er en fortsatt trevlig dag..
Gör inget som jag skulle gjort!

BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0