Än en gång..

Ja, då har jag gjort en ny blogg igen. Får hoppas på att det håller den här gången. Måste ju kunna uppdatera er lite eftersom jag snart ska flytta. Däremot så vet ni ju inte att jag har en blogg så det är lite småskoj. Alla vet inte heller att jag ska flytta så när ni får veta det och det börjar närma sig så får ni även veta om den här bloggen. Därefter kan ni följa mitt liv uppe i Åre. Kommer bli grymt tror jag! Lite läskigt förstås att bara flytta upp till ingenstans men det är ju i snön jag trivs så det blir nog nice. Har även hört bra saker om linjen av en säker källa.
Nä, nu ska jag försöka plugga lite. Får väl se hur det blir med den saken. Blir väl in på småtimmarna som vanligt men vad ska man göra när man är som man är så att säga.

Kraam på er, som inte läser den här bloggen. Det är bara jag som vet att den finns. NIIICE!

BLESS
/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0