Fick ett brev

Mjo, det var faktiskt ett tag sen som jag skrev här och faktiskt startade den här bloggen. Meningen är ju att du ska kunna hänga med lite i svängarna i mitt liv och se hur jag har det..och att jag ska få skriva av mig lite. Flyttar ju upp till Åre om lite drygt en månad och då är det här jag kommer att uppdatera dig.Kan ju if smsa också eftersom jag numera smsar hur mycket jag vill, helt GRATIS! Eller ja, upp till 5000 sms är det men jag vöverksrider nog inte den gränsen även om jag sickar ut massa mass-sms varje dag.
Iaf så fick jag ett brev igår och det var lite info om skolstarten på Hålland (Hållands Folkhögskola). Kommer nog bli ganska så niiiice. Kände mig både lycklig och svinnervis när jag läste det. Fatta att jag ska flytta upp dit och att jag faktiskt kom in där jag ville. Men samtidigt är det lite småläskigt att lämna all min trygghet här hemma. Men jag gillar utmaningar så det blir gött!
För övrigt så jobbar jag och står i. Har två dagar kvar nu, sen får jag hela EN dags ledighet och ska därefter jobba i helgen. Aja..behöver ju cashen så det är väl inte fy skam.
Nä, jag ska inte bli långdragen för då orkar ni inte läsa.

Hare gött så hörs vi om ett tag!

BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0