Tröttiish

Gaah..vaknade upp för en halvtimme sedan och kom på att de ropat nerifrån om att det var matdags. Jobbigt! Inte ens hungrig. Däremot sjukt kissnödig så jag var tvungen att gå upp. När jag sedan kommer ner för trappen så hör jag att de har på snowroller på tv. Varför i hela världens har de inte sagt något?! Antagligen hade jag bara mumlat något om att jag redan sett den alldeles för många gånger och att jag har boxen hemma i skolan men men..nu sa de ju faktiskt inget och då ville jag se. Åt lite medan jag kollade och kom direkt på att det inte var någon bra idé att jag var i närheten om öviga familjen ville se. Jag åt upp och nu sitter jag här på mitt rum. Anledningen till att jag inte borde se den i andras sällskap är att jag har en förmåga att inte kunna hålla käften. - Måste ju tydligen säga de flesta replikerna. Blir lite tött på mig själv.
Annars har jag och brorsan varit i Kungens kurva och kollat lite. Var endast elektronikaffärerena som var öppna och det var kaos. Vi kollade lite och sen så åkte vi hem. Skönt med bil i alla fall. Får bli mer shopping imorgon. Då kanske vi drar in till stan. Blir nog city. Det går ju faktiskt lika snabbt.
Schysst låt som det var ett tag sen jag hörde:
Meat Loaf – Dead Ringer For Love
Nu ska jag chilla en liten stund till och sen ska jag göra i ordning mig. Kvällen bjuder på utgång. Är verkligen inte taggad just nu med tanke på mitt huvud. Nu har jag i och för sig sovit en del så det känns bättre. Hoppas jag orkar hela kvällen. Lär ju inte vara några problem med tanke på vilket lågt tempo jag har hållt här jämfört med vad jag är van vid i Åre. Jag har verkligen tagit det lugnt. Därför måste jag peppa lite och detta görs som vanligt med musik. Blir lite ikväll tror jag minsann:
Justice – Phantom Pt.II (Soulwax Remix)
Justice – DVNO - Radio Edit
LMFAO – Lil' Hipster Girl
Nyp i stjärten..
BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0