Redhead

Tjingelinkan! Knas allt är alltså. Fram och tillbaka, hit och dit. Aja..har haft en helt okej dag idag. Lite skidåkning och chill med klassen. Vår lärare är alltför skön alltså. Vi satt och hängde med honom, spelade spel och bara snackade för att vi var tvungna att vara i skolan. Han fick inte släppa oss innan tolv. Egentligen skulle vi sett en film också för att fördriva tiden men vi fick sovmorgon istället. Han är allt bra go han!
Igår var det julfest i skolan. Riktigt mysigt. Sjukt kul med julspelet också. Det var riktigt bra och jag skrattade en hel del. Det mesta de drev med var verkligen klockrent gjort! Jag var faktiskt, tro det eller ej, uppklädd med klänning och pumps. Det ni! Så hade nog ingen sett mig förut. Färgade även håret (igen). Tänkte att jag ville ha en lite rödare ton och eftersom jag har så mörkt så tänkte jag att det inte skulle synas så mycket. Förra gången trodde jag ju att jag skulle bli ett riktigt menshuvud men det syntes inte så mycket. Den här gången blev det däremot riktigt rött. Vet inte riktigt vad jag tycker men lär väl ha så ett tag iaf.
Just nu färgar vi förresten hårdet igen. Bjenne färgade igår, även hon men nu ville hon ha det på ett annat sätt så hon tog en färg jag hade över. Drog öven till en slinga i mitt hår. Alltud kul att leka lite.
Ska väl försöka förbereda kvällen också. Får se lite vart vi hamnar. Vet ingenting just nu. Ska ju vara chaffis imorgon bitti också.
Nu måste jag duscha och få bort färgen.
See ya..
BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0