"Pannkakor med sylt på.."

Sjukt skön kväll det här varit. Hade lite lagom ångest över den här kvällen faktiskt men den blev ju verkligen helt klart toppen! Innan middagen så sov jag lite middag och det gjorde susen. Var helt klart snurrig när jag gick ner till matsalen men sen så gick allt bara uppåt. Vi drog hem till Krille för att ha den sista credo-träffen med julklappsutdelning och gröt. Blev ganska så mycket flum och skratt så det var riktigt trevligt. Jag fick förövrigt ett gosedjur i form av en hammarhaj med en hammarhajsbebis. Tappade dock bort den men ryktena säger att den befinner sig på jämte. Får gå dit och kolla upp det.
Efter credo bar det av in till Åre för att dela ut pannkakor och varm saft på torget. Riktigt lyckat faktiskt. Det var lagom mycket folk ute så det var trevligt. Har inte haft så kul på länge faktiskt. Kul att Bjenne följde med också så att jag hade någon att balla ur med. Kvällen bjöd på skiboardåkning, pannkakor, saft, skratt, huvud-axlar-knä-och-tå, gemenskap, sång och pulkaåkning. Jag har inte skrattat så mycket på länge. Har faktiskt märkt att de gångerna jag garvat som allra mest under min tid här uppe har varit när jag åkt pulka. Så sjukt roligt och underskattat!
Träffade en del kända ansikten vilket var riktigt kul. Lärde även känna en riktigt skön kille. Han stannade hos oss hela kvällen. Han var ganska så full till en början men nyktrade sedan till mer och mer. Överlistade honom totalt på klunsning (sten-sax-påse). Riktigt härlig människa det där!
Skulle kunna sammanfatta kvällen som grymt bra. Har som sagt inte haft så här kul på länge!
Nu måste jag sova. Blir tidig tidig frukost och sedan direkt till backen imorgon.
Stay black!
BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0