Lunchrast

Ja, vad ska jag säga? Livet är allt bra konstigt. Av någon anledning mår jag ganska bra just nu och det är ju possitivt. Vet inte varför eftersom jag egentligen borde må skit. Eller borde och borde..det borde ju ingen göra men tyvärr så gör man det ibland. Jag mår i alla fall helt okej förutom att jag är stört trött. Hade ett samtal igår kväll/natt och sen blev det inte att jag la mig direkt efter så det blev inte så mycket sömn. Samtalet lede väl inte direkt någonstans. Kan vara en fördel om den man pratar med lyssnar. Gick väl sådär då det slutade med tårar. Aja..det är bara att bita ihop. Får ta det någon annan dag. Har ju faktiskt heldag idag. Lektion från nio till tre och sen är det credo. Därefter ska i ut med pannkakskyrkan och stå på torget. Grejen är bara att säsongen börjar nästa vecka så det kommer nog inte vara så mycket folk ute ikväll. Försökte förklara hur allt ligger till igår me krogar, vilka som gäller vilken dag, vilka öppettider som är och när de flesta går ut. Tror mest att det blev pannkaka i deras huvuden men men..jag har sagt vad det är som gäller sen får det bli som det blir. Känns som en väldigt dryg dag bara. Vill hinna åka skidor men det får jag ta imorgon.
På lektionen satt jag och kom på mer saker till julklappen som jag ska fixa ihop. Blir kanske bara en i år. Får se lite. Tror vi skiter i klapparna i familjen och kör på en resa i vår istället. Ah, vi får se hur det blir. Vet i alla fall en som jag ska fixa.
Har även snackat med Maria. Hon ska "konstverka" lite när jag kommer hem. Känns som det bara blir mer och mer betydelse i detta "konstverk" och det känns ju bra.
Snart börjar lektionen igen. Skönt med lite ensamtid. Som vanligt slängde jag i mig maten för att kunna komma in i mitt rum och få lite ensamtid i min säng. Var så sjukt jobbigt att sitta upp på lektionen och bara lyssna. Hoppas det blir lie mer action nu.
BLESS
/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0