Stelfrusen kåldolme..

Ligger i sängen med ett paket Ballerina och svullar. Julia kom in och stoppade om mig, precis efter mina önskemål, så det blev en kåldolme med dubbla duntäcken. Viktigt det där med att täcket ska vara instoppat under kroppen. Speciellt fötterna. - Jag och min "fotfobi". Schysst att jag har så många vänner som verkligen bryr sig om hur jag mår. Inte dåligt, inte dåligt.

Sov en stund efter att Jula stoppat om mig men jag blev aldrig riktigt av med kylan i kroppen. Har legat som stelfrusen. Trodde först att jag blivit sjuk, då jag även hade lite pain i huvet, men nu vet jag inte. Mår bättre nu. Har inte lust att vara sjuk så då struntar jag i det.

Pappa ringde så jag snackade lite med honom och lite med mamma, sen somnade jag om. De kanske kommer upp när pappa fyller femtio. Han vill ändå inte vara hemma så då flyr de kanske hit upp till mig istället. Lovade att fixa ett bra hotell till dem.

Hade lavinkurs idag. Kan vara anledningen till att jag var så frusen. Har svettats och frusit fram och tillbaka. Kul hade jag i alla fall. Tur att vi kom då vi kom och inte tidigare. Då hade nog en och annan kunnat bli begravd då det precis hade gått en lavin där vi åkte.

Imorgon är det sista föreställningen i Duved. Skönt att få slippa det nu. Har varit kul och skönt med lediga dagar men orkar inte med skådespelandet någe mer. Börjar bli uttjatat.

Igår blev det förresten utgång. Väldigt spontant men helt okej. Var först till Matilda och chillade. Sen bestämde vi oss för att dra in till Åre. Det var Matilda, Karlman, Martin, Filip och jag. Vi satte oss först på Dahlboms och gaggade lite. Sen drog jag till Dippan och träffade lite folk och senare kom de efter. Blev även skönt kökshäng i Viking efteråt med pizza. Kvalitet..

Nu har jag äntligen fått upp värmen. Tror på att försöka sova så snart som möjligt. Är slutkörd och behöver sömn eftersom det inte blev så mycket av det inatt. Blir nog till att virka lite först bara.

Ha en trevlig kväll..

BLESS
/Dennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0