Pepp på att sova..

Har varit i backen hela dagen..från öppning till stängnding. Sweet! Har varit sol nästan hela dagen förutom någon haltvimme eller nåt. Åkte med Rebecka hela dagen. For runt lite överallt och testade även ett par skidor. Helt okej sköna. Kul med hårda pistskidor med riktiga stålkanter. Hej vad det gick. Kunde faktiskt lita på skidan till skillnad från mina som är en aning för mjuka för att trycka till ordentligt i höga farter i lundsrappet. Inte så kul när de släpper mitt i ett skär heller. Skönt att köra på fina stålkanter. Skulle dock inte vilja byta ut mina mot dem. Har ju mina pistskidor som funkar. Ska nog lämna in dem på slipning och vallning. Sjukt ointressant förresten! Fattar inte varför jag skrev detta. Det var i alla fall kul att testa skidor. Det ända ni behöver veta.

Sen kom i alla fall Albin så det blev Bräcke med monoskin. Värt.

Trodde det skulle bli dåligt väder imorgon men kollade på yr och såg att det ska bli sol imorgon också. Är så sjukt pepp på att åka och vill bara sova nu nu nu så att det ska bli morgon. Hoppas på att få med mig någon som vill hänga med mig i Bräcke imorgon. Inte så många som brukar hoppa högt av glädje för att få hänga där. Annars får jag väl hänga där själv.

Skön kväll på praktiken förresten. Eller ja, praktik och praktik. Ser det inte riktigt som det men det ingår ju i vår praktik. Riktigt skönt häng och snack. Vi drog faktiskt till Gården/bion i Järpen efteråt och spelade pingis och sjöng kareoke. Var ju ett bra tag sedan jag spelade pingis. Sjukt kul i alla fall.

Nu ska jag försöka sova. Får se hur det går. Är så pepp inför morgondagen. Hoppas bara på att det blir så bra som jag föresteäller mig. Brukar nämligen bli tvärt om då så jag får försöka att lägga mina förväntningar på hyllan. Brukar bli som bäst då.

God natt och sov så gott!

Åh, nu fick jag lite flashbacks från i höstas då jag alltid fick ett "god morgon" varje morgon och ett "god natt och sov så gott" varje kväll. Det var fina tider det. Saknar..

BLESS
/Dennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0