Pain in the ass..

Hade sett fram emot en grym dag i backen. Matilda och jag bestämde oss för att kötta i Bräcke hela dagen men först skyndade vi oss till Lundsrappet för att få åka lite manchster i solskenet. Kunde knappast bli bättre start på dagen. När vi sedan drog till Bräcke bestämde vi oss för att köra pipe. Jag fick dock ett fett felskä, flög, roerade en trea och sen, pang..landade jag på sidan. En rejäl smäll och det strålade smärta från rumpan ner till smalbenet och vaden. Ville inte ge mig men insåg snabbt att det gjorde sjukt ont att stabilisera på benet. Vi drog den gröna "linjen" och sen blev det till att sola och fika en stund. Tråkigt..jag som var så sjukt pepp. Hade verkligen bestämt mig att kötta park hela dagen. RÖV!

När jag kom hem satte jag mig utanför Viking med mina virknålar och mitt garn för att fixa lie mössor. Solen låg på fint så jag var nöjd. Lagom trött bara så när solen gick i moln gick jag in och la mig för att sova en stund. Jobbigt med benet bara. Smärtan kom liksom tillbaka rejält och det högg till mestadels hela tiden. (Jag som gillar att röra mig i sömnen och inte kan ligga still.)
Samuel kom i alla fall förbi och jag kände mig lagom social. Snackade lite med honom i sömnen och sen gick han och hämtade tabletter till mig. Gillar ju inte att stoppa i mig piller men insåg att det skulle vara skönare utan den där smärtan. Tur det för det blev mycket bättre.

Efter att jag sovit ett tag kom Daniel och Bjenne förbi. Vi kollade på film och sen så drog de hem.

Nu är jag så trött så jag ska sova.

Bokade förresten instruktörs ettan och tvåan för skidor tidigare idag. Kommer bli finfint!

Hoppas på en bättre dag i backen imorgon då..

God natt och vila i frid..

BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0