Jobb & snb..vad hände?!

Precis hemkommen från Åre. Var meningen att jag skulle skejta men blev inte mycket av det. Istället blev det lavinföreläsning på Bahnhof. Ganska så intressant och bra men inte så mycket nytt. Mest standard.

Har fått två jobberbjudanden. Endast inhopp men inte dåligt att få två förfrågningar på en dag. Kommer dock missa en solig söndag i backen men kan vara bra att jobba lite också. Måste nappa på allt.

Annars har jag åkt skidor hela dagen. Har försökt få mamma och pappa att carva med skidorna. Gick väl sådär. Åkte lite med Daniel och han försökte prata vett i skallarna på dem. Tror de tog in en del i alla fall. Mamma orkade dock inte testa det i praktiken utan fastnade bara för hans "tunnan mellan benen-snack". När jag sedan var på henne så började hon faktiskt lyssna tillslut. Får jobba lite mer på det där en annan dag.

Imorgon kommer Jenny på besök så jag ska tydligen sätta på mig brädan igen. Lite drastisgt sådär. Gaah! Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Ska bli sjukt kul men knasigt. Känns inte riktigt som min grej det där men ska väl lära mig så småning om.

Nu är det läggdags.

BLESS
/Dennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0