Blaha blaha..

I'm back, motherfuckers! Ja, tro det eller ej men nu kanske jag får lite tid för den här skiten. Sjukt ovärt med blogg men kan vara ganska kul..så någon funktion håller den väl. RÖV! Kom på redan nu att jag skriver i safari så det blir inge mellanrum men orkar inte byta webbläsare.
Kom iaf hem från jobbet för en liten stund sen. Mjo, så är det. Denise har inte klippt sig men hon har skaffat ett jobb och färgat håret istället. Men det var ju inte så ovanligt. Att jag färgat håret alltså. Skönt att börja jobba igen. Sämst lön dock men skit samma. Jag har även skaffat mig en lägenhet i Duved. Därför är jag kvar här uppe. Åker nog ner till Stockholm nästa fredag. Eller så drar jag till Jönköping. Får se vad jag bestämmer mig för. Fyller ju tjugo nästa söndag så får se vart den dagen ska spenderas. Vanliga tårtkriget i Jönköping eller party/ta det lugnt i Stockholm. Det återstår att se.
Nu ska jag i alla fall ta och göra något vettigt. Vet inte vad det kommer att bli men det visar sig. Tråkigt att det inte är någon hemma i lägenheten under. Hade ju varit nice. Aja..får se vad jag hittar på. Orkar nog inte dra till Undersåker iaf. Kanske går ut och går istället. Är så sjukt ljust och superfint väder. Imorgon ska det förresten bli sol och jag ska sola gärnet. Har bokat Samuels/Fillans gräsmatta, så jag ska ligga där och steka sönder. Blir väl bara ena sidan som vanligt.
Slut på dravvel. Ska göra en beställninge på saker hemifrån nu.
BLESS
/Dennis

Kommentarer
Postat av: reebok

de va på tiden att du kom tillbaka och skrev lite tycker faktiskt jag!

2010-06-09 @ 23:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0