Slutade dåligt..

Dagen i backen var väl inte den bästa. Det började bra när jag åkte med Lina i barnbacken. Hon är riktigt duktig. Kul att kunna hjälpa någon med det jag brinner för.
Det började tyvärr blåsa efter ett tag och det blev genast kallare. Jag hade tänkt lite fel vad det gäller klädseln idag så det var ingen hit. Höll på att blåsa bort med vinden uppe i Rödkullen när jag åkte med Markus. Riktgit kul att han hörde av sig förresten. Alltid kul när vännerna kommer och hälsar på. Däremot blev det inte så bra åkning för oss. Vi flängde mest fram och tillbaka mellan områdena och så frös vi. Eller i alla fall jag. Jag tröttnade tillslut så jag åkte hem. Tur att han hann åka en del innan vi träffades. Annars hade det varit lite segt för honom.
Dagen slutade verkligen jättedåligt. Jag frös och var trött. Inget var bra. Jag ville bara hem.

Nu sitter jag i min säng och funderar. Det är lite rått här inne så jag försöker värma mig. Orkar inte gå och duscha än. Ska väl göra det innan jag drar till Matilda ikväll. Egentligen borde jag laga mig någon mat, då jag inte ätit idag, men jag orkar inte. Har inte lust att vara uppe i köket bland folk. Det är verkligen jättetragiskt men just nu vill jag bara åka skidor (ibland snowboard) och sen bara ligga i min säng. Tragisk människa jag utvecklats till alltså! Fruktansvärt tråkigt. Däremot var det kul att få höra att jag är omtyckt på tjejgruppen och att jag gör ett bra jobb. Fick reda på det idag så det var ju en liten uppåtryckare i vardagen.

Funderar på om jag ska ta och gå instruktörs ettan och tvåan för skidor. Hoppas på nu i vår men antagligen blir det inte så. Skulle vara riktigt skoj men det är ju inte gratis så jag får se.

Frågan är om jag ska ta och sova lite eller om jag ska göra något annat. Ser bara inte meningen i att göta någonting just nu. Är helt slut och känner mig bara tragisk. Frågar mig ständigt vart sociala och sällskapssjuka Denise tog vägen. Om du hittar henne kan du väl säga till?

Vi hörs lite senare.

BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0