..och dagen slutade i drivan

Utan att tänka mig för gasade jag till lite extra och bilen kom upp på ställ. Jag började vrida på ratten men det blev alldeles för mycket så jag fick kast på bilen. Först åt ena hållet och sen det andra. Fram och tillbaka och därefter rakt mot trotoarkanten och PANG - över snödrivan och neråt diket.

Jag är ganska nyss hemkommen från en kväll på Zebracaféet, men inte vilken kväll som helst. Kvällen slutade i en snödriva med bärgare, polis och åskodare. Kylan gjorde inte heller det hela bättre när vi fick vänta på bärgaren i näst intill fyrtio minuter.
Jag orkar inte riktigt förklara allt nu men jag och de som var med mår bra. Just nu försöker jag bara få upp värmen i kroppen igen. Glenn (bilen) mår, vad jag har förstått, också bra. Måste kolla till henne imorgon.

Ni får kanske läsa mer om det här imorgon. Jag orkar inte med det just nu. Måste få sova.

Hörs imorgon. God natt och sov så gott.

PS. Ta det lugnt i trafiken! Även om du inte är rädd om ditt liv så kanske andra är rädda om sitt.

BLESS
/Dennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0