Ledig..

Har varit ledig hela dagen idag. Riktigt skönt. Eftersom vi var ute på torget igår till två så var det skönt att få sova ut. Åkte till backen vid halv tolv. Inte den bästa dagen direkt. Har verkligen haft sunkdagar de senaste dagarna. Tråkigt tråkigt. Men jag ska väl inte klaga över att få vara i backen.

Skönt att få vara ledig ch bara ta hand om sig själv. Gjorde min egna mat idag också. Tycker bättre om att få ta hand om mig själv. Trivs med att fixa. Nu hade jag ju ingen annan som var i vägen i köket så det var perfekt. Sitter även nu och väntar på att tvätten ska bli färdig. Ska bli grymt sen när jag får egen lägenhet och kan fixa saker, plocka och så. Ska ju inte bo här så länge till och det är lite tråkigt att jag spenderar nio månader med tanken "jag ska ändå snart flytta härifrån". Jag orkar liksom inte anstränga mig för att det sk abli hemtrevligt och personligt.
Fixade även med Rebeckas bil idag. Sånt tycker jag också är kul. Skönt att klara av saker på egen hand. Inte för att det var något avancerat men ändå.

Blev att jag drog på KRIK tidigare ikväll eftersom jag hade kvällen fri. Kul att få skata lite. Synd bara att skorna går sönder. Tog sönder fel skor om man säger så. Jaja, jag gillar ju ändå inte när skorna ser nya ut så får väl se det positivt..eller nåt.

 
Sugen på de här skorna..


Imorgon blir det ingen åkning för min del. Ska ha lektion hela dagen. Kommer garanterat få krupp av att vara ine hela dagen. Tur att det inte är en pluggkurs.

Hm..kändes lite knasigt idag i backen. Blev nog lite smått ställd av frågan. Känns som om jag är den som "duger i krig"..ungefär. Reserven eller något liknande. Ville men ändå inte. Vill först veta hur saker och ting ligger till. Det är lite förvirrande.

Nu ska jag ner och ta ut tvätten. Däreftet är det läggdags. Det ska verkligen bli skönt att sova. Sömn är ju bara för bra. Synd bara att man aldrig får uppleva det..

Flummigt inlägg det här. Hoppas du har överseende..

BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0