RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV!!!!!!!!!!

Det var ett tag sen jag tog mig tid att sitta vid datorn. Har så mycket annat för mig hela tiden. "Hur har du haft det?", frågade Lina idag när jag kom hem. Har knappt pratat med henne under helgen. Eller jag har nog inte gjort det alls när jag tänker efter. Jag har sovit borta, kommit hem sent när hon redan sovit och sedan gått upp tidigare än henne. Lagom social, men det är fullt ös som vanligt.

I fredags var det innebandyturnering. Helt okej kul men inget att hänga i flaggstången. Sprang bara runt och lallade. Gick verkligen sämst men vi vann alla matcher ändå. Efter turneringen blev jag dock utlåst då jag gett nyckeln till Bjenne som åkte iväg en sväng till Åre. Tur som jag har så har jag ju mina vänner på andra sidan vägen (Duved) så jag gick dit och fick låna dusch och hela köret. Bjenne och jag drog senare ut till Dippan efter lite chill hos henne och snack med farsan. Hon brukar tydligen sitta och snacka skit med honom om mig på facebook.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Allt som jag skrivit efter det ovanstående försvann! HATAR explorer! Blir verkligen tokig! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skrev verkligen massor och hade bara det sista kvar. Så trött jag bliiiiiiiiiiiiiiir!

Helgen har i alla fall bjudit på mobilterrorisering, utgång, lite sömn, schysst häng, skidåkning, buffé, innebandyturnering, omvägsvandring i Åre och lite annat.

Denna dag har bjudit på skidåkning, buffé, flytt, hårfärgning, chill hos Matilda och ångest över att helgen redan är slut.

Nu är det läggdags. Verkar som om jag  blir ensam inatt.

So long suckers..

BLESS
/Dennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0