Attack

Har precis käkat. Åt verkligen svinmycket. Hur gott som helst. Var som att jag inte hade sett mat på hur länge som helst. Knasigt.
Ännu knasigare var att jag blev jättekonstig efteråt. Eller har väl varit det länge men det kom som en attack nu. Som om någon tagit tag i min hjärna och bara styr över den. De senaste dagarna har jag kännt någon typ av ångest över mitt liv. Jag har mått bra men det har kännts som om det är något jag ska göra eller något jag gruvar mig för som ska komma. Något som är jobbigt och som jag inte orkar med och inte vet hur jag ska lösa. Grejen är den att det inte finns något sådant som ska göras. Inte vad jag kan komma på i alla fall. Det måste vara något i mitt undermedvetna som är riktigt riktigt jobbigt just nu. Undrara bara vad det kan vara. Funderar och försöker komma på men har ingen förklaring.
Bjenne var inne hos mig nyss och då ballade det ur totalt. Jag bara satt och skrattade. Var jättekonstigt. Jag kunde inte kontrollera det. Innerst inne kände jag mig bara förvirrad och som om skrattet när som helst skulle gå över till gråt. Som om allt bara skulle släppa. Vad det nu är som ska släppa. Hoppas någon kan berätta det för mig för jag kan inte förstå vad det är av mig själv.
Jag höll mig i alla fall till skrattet men det kändes riktigt konstigt. Hon såg redan i matsalen att allt inte var som vanligt och undrade nyss om jag går på morfin..och det undrar nog jag med.

Annars har jag varit i backen idag och därefter haft möte med Elin i Zebrahuset.
Grymt skönt i backen. Sol och närmare nollan på toppen. Däremot var det pain in the ass nere i dalen då det var minus tjogo. Inte så farligt kallt egetnligen men med tanke på kontrasten.

Hoppas jag kommer i fas snart för det här är minsann läskigt. Vill gärna ha kontroll över mig själv och inte känna att någon annan har det. Eller ja, någon annan har ju inte det men det känns knas i alla fall. Hörs sen.

Peace out..

BLESS
/Dennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0