Kommer knappt ihåg..

Har inte skrivit sedan i onsdags så nu är det minsann dags.

Onsdagkällen blev minst sagt helt annorlunda än vad mitt huvud ställt in sig på. Det började med pulkaåkning i Rödkullen med tjejgruppen vilket var uppskattat av hela gänget. Tjena vad vi skrattade och hej ad det gick. Fikat var inte helt fel det heller. Riktigt lyckad tjejkväll vill jag lova!
Efter att ha skjutsat hem tjejerna åkte jag hem till Duved för att fixa med Åre Snowboardklubbs medlemskort. Var trevligt men det blev verkligen inte som jag tänkt mig. Mer säger jag inte då allt var väldigt snurrigt och upp och ner.

Torsdagmorgonen var knasig den med. Helt knasig i skallen..upp ur sängen alldeles för sent men det visade sig tillslut att jag inte behövde åka till skolan. Dock lite för sent så det bar av till Rödkullen för några åk istället. Knasig åkning det där. Höll faktiskt på att somna i liften men tror att jag klarade mig. Kommer inte riktigt ihåg då jag var så trött så jag vet inte om jag slumrade till eller inte.
Efter att ha vistats i backen en stund åkte jag till Duveds kyrka för att fixa lite grejer inför dramat som förövrigt har sin premiär på tisdag. Åkte även runt och plockade upp lite sponsringgrejer.
När jag kom hem var det lunchdags och därefter gick jag raka vägen till sängen. Somnade direkt men blev väckt en timme efter av att Rebecka och Samuel stormade in och pressade in sig bredvid mig. Tror nog att jag betedde mig lite konstigt när de var här. Var som om jag snackade i sömnen eller var skitfull eller nåt i den stilen. Var nog ganska knasig. Sov nog lite halvt. I alla fall så somnade jag om direkt när de hade gått och de fick sedan komma och väcka mig för att det var dags för middag. Proppmätt från lunchen, då jag inte gjort av med någon energi, stapplade jag mig upp från sängen och mot matsalen. Därefter tillbaka till sängen för att stanna där hela kvällen. Blev lite film, vilken jag somnade till, och sedan la jag mig ordentligt vid tio. Sov alltså hela dagen. Fattar inte hur jag kunde sova den natten men det gick uppenbarligen. Välbehövlig sömn vill jag lova.

Fredagen kommer jag inte ihåg något av.  Tror vi var i Duved och fixade hela dagen. Därefter var det i alla fall Zebracafé då jag var ansvarig. Riktigt skön kvälle med mycket folk och skönt häng.

Idag var det meningen att Albin och jag skulle vara i backen tidigt, vilket vi var, och sedan åka och fixa lite grejer. Det blev däremot en fet flopp men vi hade en fin dag tillsammans ändå.
Började även med liftkortsutdelningen idag. Jag och Linnea var iväg till några olika gårdar och informerade.

Är på urballningshumör. Vill bara hoppa på massa grejer och göra massa saker. Borde kanske tänka till men det är så tråkigt. Kul att bara vara här och nu och göra massa impulsiva grejer. Det leder dit det leder och det är det som är så grymt. Att bara köra på. Självklart måste jag tänka efter ibland men vadå? Det är väl bara att köra på? Orkar inte vara så rädd för saker och ting och vara så försiktig. Det är jag i och för sig men skönt att bara gå lös. Så kul att chocka andra i min omgivning. Känner att jag har knasigt inflytande på klassen och det märks mer och mer men det kan de gott behöva.

Att alltid få höra samma sak utan att veta om det är sanning eller inte är något som börjar bekymmra mig och gå mig på nerverna. Att ständigt gå och behöva undra. Att inte veta hur jag ska bete mig för att jag är rädd för att det ska bli fel någonstans. Att jag är liten och inte skulle accepteras. Rädsla och osäkerhet. Frågor utan svar. Flummigt tänkande men aj vad det gnager och tar på psyket. En ständig undran utan svar.

SHIIIIIT ALLTSÅÅÅÅ! Dennis is going on deep shit..

Imorgon ska jag till backen tidigt och jag hoppas att jag får vara ganska så ifred i min egna värld och endast träffa de jag vill träffa. Sen blir det till att fixa inför tisdag och även denna kväll dela ut liftkort.

Kom plötsligt upp många tankar. Orkar inte med det nu så ska försöka sova men det kommer antagligen gå sämst.

Saknar mina vänner där "hemma" men saknar inte Stockholm. Eller jo, lite men ändå inte. De frågar när jag kommer hem och jag säger ALDRIG. Just nu vill jag inte alls dit. Tråkigt när det finns lite affärer här men det är väl bra. Har ändå inga pengar att handla för och annars kan jag ju alltid beställa från nätet. Mina vänner får ta och komma upp hit istället. Tråkigt bara när de säger att de inte kan komma ifrån jobbet.

Nu är jag alldeles för trött. Vet inte var jag skriver. Kommer inte ihåg och vet inte om jag vill det heller. Allt är flum. Gaaah!

Peace out..

BLESS
/Dennis


Kommentarer
Postat av: Chili

Bra dennis att du börjar skriva långa inlägg så man har lite nöje och onöje att roa sig med =)

2010-02-14 @ 19:33:26
URL: http://celimas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Saknar dig massor.

2010-02-15 @ 21:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0