Mathafacking nice day..

Har egentligen inte gjort något speciellt idag men det har ändå varit en bra dag. Blir så taggad när jag lär mig saker och ting och ser hur utvecklingen går framåt. Att jag har en sån kroppskontroll att jag ändå ganska lätt kan förädra sakeer och ting till det bättre.

Jag tog med Julia ut för att hjälpa henne att hoppa lite utanför Viking. Inte för att jag kan sånt men kan ge lite tips ändå. Kul att hon blir bättre och vågar mer. Hade tänkt att bygga upp lite mer grejer men det blev inte av. Mina vader orkade inte köra så länge ändå. Efter att ha varit ute och lekt i snön med laggen ett tag så drog i ner till idrottshallen för att tränaupp balansen lite. Gick på slackline för första gången och det gick tygligen bra. Vad vet jag? Själv tcker jag att det gick säms men men. Märkte i alla fall hur det bara gick bättre och bättre och det gör mig riktigt motiverad.

Senare åkte Matilda, Amanda och jag till lokalen för att skata lite. Gick riktigt bra där med. Utveckligen går verkligen framåt!

Hemkommen med ännu mer blåmärken och smärtor så somnade jag framför South Park. Sen kom Bjenne och hälsade på en stund efter jobbet. Fin fint!

Ingen speciell dag alls men ändå så bra på något sätt. Skönt att känna att jag lever!

Kom förresten på att jag, i dagens tidigare inlägg, skrev att jag hade massa tankar men jag orkar inte ta det nu. Det får bli någon annan dag.

God natt och sov så gott..

BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0