Helg och ombytta roller..

Har varit en skön helg. Hängt med Bjenne en hel del. Schysst att jag får hänga och sova hemma hos henne. Känner mig verkligen hemma där. Hennes mamma på på besök igår förövrigt. Kul att träffa henne. Hon bjöd på mat och hela faderullan. Trevligt trevligt.

I fredags blev det ingen skidåkning i backen utan vi tog det utanför Viking istället. Skönt att komma ut lite och leka i snön. Därefter blev det hockey och sedan utgång. Kul att träffa pojkarna på "andra sidan vägen". Det var ju ett tag sen.

Lördagen bjöd på skidåkning i backen och sen var det meningen att ett stort gäng från skolan skulle till fjällgården på after ski men jag och Bjenne dissade det eftersom det var kö. Träffade även på Daniel och Anna. Kände mig dock väldigt tråkig då jag var sjukt trött men eftesom Bjenne var aspepp så stannade vi så att hon fick shaka loss lite. När vi kom hem så däckade båda framför tvn efter en bit mat. Vi sov ändå till åtta imorse. Välbehövligt!

Idag har jag varit i backen från att de öppnade. Blev dock lite avsugen och kände för att dra en repa på byn, så jag åkte ner dit och fixade lite. Sen åkta jag hem. Hade så dålig sikt så jag orkade inte åka mer. Kände för att chilla lite så nu sitter jag i min säng på Viking 6.

Kul att de andra åkte till backen när jag åkte hem. Lite knasigt att jag sitter här när de är i backen..

Jobbigt när jag märker att mina vänner mår dåligt. Kan inte göra så mycket förutom att bara finnas där men det gör så ont att bara titta på och inte kunna göra något. Speciellt när jag varit i samma sits själv. Varför kan vi aldrig vara glada och ha kul ihop? Alltid är det någon av oss som mår dåligt på ett eller annat sätt. Det var verkligen ombytta roller igår och det kändes inge bra. Verkligen inget som du behöver just nu och det är så hårt att se på när jag vet hur fruktansvärt ont det gör. Usch och fy för det! Är i alla falla glad att jag har er. Ni lyser upp min vardag!

Nu ska jag försöka att inte drunkna i mitt snor. Kanske får köra upp tamponger i näsan..men det gick ju inte så bra sist.

Hörs sen..

BLESS
/Dennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0