Tidsfördriv..

ÅRET.

Hur har året nollnio varit för dig? - Speciellt
Bättre än förra året?  - Bättre vet jag inte men bra minsann.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Hålland/Åre
Har du flyttat under år nollnio? - Yes, till Åre.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Haha jorå, älskar är kanske lite starkt uttryck men men..
Isåfall vilken? - I'm In Miami Bitch, såklart
Har du druckit alkohol? - Ja
Har du kysst en främling? - Har jag nog


KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollnio? - Speciell
Har du varit kär? - Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Nej, bara vänskapligt
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - Beror på hur man ser det

SORG&HÄMND.

Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej
Har någon i din släkt avlidit? - Nope
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Nej, bara lå låtsas. Slår man så slår man väl! Men nej, det har jag nog inte. Möjligtvis på axeln.
Har du varit i slagsmål? - Nej, bara stoppat slagsmål
 
PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - För stunden har jag gjort det men inte såhär efteråt. Jag vill inte ångra det jag gör. Sedan kanske det hade varit bättre att gjort det på ett annat sätt men man kan alltid lära av sina felsteg.
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? - Antagligen men det bjuder jag på
Har du ljugit för en vän? - Nej
Har du varit ute en hel natt? - Det kommer jag inte ihåg
Har du blivit tagen av polisen?  - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - Ja

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? - Hållands Fhsk
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Nej
Hatar du ngn på din skola? - Men vad är det för frågor?! Svar: nej
Har du gjort ngt framsteg? - Säkert
Haft alla rätt på ett prov? - Svårt när vi inte har några

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - Ja
Har du förlorat en vän? - Nej
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Inte vad jag kan komma ihåg
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Ja, när vi mött någon på trottoarkanten.
Har du ljugit för en bästavän? - Nej
Har du haft en relation med en vän? - KK?
Har du många killkompisar? - Ja. Inte överdrivet men de är ofta lättare att umgås med.

SJUKT OVÄRT FRÅGEFORMULÄR. SÄMST JU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0