So fresch you can taste the crunch..

Sitter i min säng och har precis duschat. Ett bra beslut och välbehövigt vill jag lova! Luktar ju tom gott och det gjorde jag inte innan. Känner mig faktiskt ganska så fresch. 

Jag och Bjenne har faktiskt chillat idag. Även det var ett vettigt beslut. Vi har sovit i drygt fem timmar. Jag snarkade tydligen så jag sov väl ganska så gott. Vaknade dock av att jag var kissnödig. Sämst! Annars hade jag nog sovit tills imorgon bitti. Nu är jag "pigg" istället. Kommer inte kunna somna på ett tag. Snart kanske. Jag har verkligen inte varit snäll mot mig själv, vad det gäller att vila ut, de senaste dagarna. Det var utgång i Stockholm och då kom jag hem halv sex. Sen dygnade jag natten efter för att tidigt på morgonen ta bussen upp till Åre. Blev inte mycket sömn på bussen heller och på kvällen var det ju Dippan som gällde. Jag blev dock ganska avsugen på det så efter att jag skjutsat dit två lass så somnade jag. Efter en timmes sömn var det bara att gå upp igen för att hämta dem. Fick vänta i en haltimme på att de kom. Alla dessa efterfester som alltid ska planeras var det tydligen massa snack om. Sen blev det inget av det. Skönt för mig som var chaffis.
Vi blev i alla fall kvar i Duved och sov där över natten. Eller ja, sov och sov. Jag låg mest och kollade i taket, på tv och lyssnade på snarkningar. Miami Ink är ju alltid roligt att titta på så varför inte? Jackass var väl inte heller helt fel.
Gårdagen bjöd inte heller på mycket sömn. Slutade verkligen sjukt! Jag och Bjenne var på Country Club och där träffade vi någon kille som direkt högg oss och ville bjuda på något. Bjenne dra som vanligt till med "en öl tack". Haha standardkommentaren från oss. Vi är allt dumma, och det tyckte ju han med så han tyckte hon skulle dra till med en drink istället. Själv ville jag inte ha något.
När Bjenne fått sin drink så stod vi och pratade med honom ett bra tag. Det var väl mest han som pratade men det var ju trevligt. Kul att se hur Bjenne bara led av hans snack. Haha det enda han pratade om var bilar och hans jobb. Han var även sjukt fascinerad över att jag också kör 240 så han berättade det för alla hans polare. Nu har han tydligen min bil som bakgrundsbild på sin mobil också. Scary. Jaja, det var ju trevligt att sancka med honom men sen bar det vidare till Dahlboms. Där träffade satt vi och kollade på allt folk. Sen kom vår pannkaksvän förbi en liten stund.
Vi träffade även Sandra, som jag gick med i gymnasiet, och hennes kompisar. Det var verkligen en speciellt upplevelse. Säger bara; om blickar kunde döda! Om inte Sandra hade känt oss skulle vi fått en champagneflaska över oss. Hon tyckte inte om att Sandra umgicks med oss eftersom vi klär oss lite annorlunda än vad de gör. Blev ju inte direkt bättre av att jag gav Sandra en mössa och att hon ville stanna med oss istället. När vi sedan skulle sova hos dem så blev det ju kalabalik. Jag har seriöst aldrig känt mig så hatad och ovälkommen någonstans i hela mitt liv. Shit alltså! Schysst att vi fick sova där tillslut efter mycket om och men. Det blev i och för sig inte mycket sömn för mig den här natten heller så dagens/kvällens powernapp var riktigt fin.
Nu börjar jag faktiskt känna att jag nog kan somna om jag gör ett försök. Vet förövrigt inte varför jag rabblade upp allt här ovan. Sjukt ointressant för er att läsa. Jaja, ni har väl fått en liten inblick i vad jag haft för mig de senaste dagarna i alla fall.

Jag har förresten tänkt på hur mycket jag skriver "i alla fall". Väldigt störande tycker jag!

Imorgon blir det till att åka skidor igen. Ska bli nice. Inte för att det inte går framåt med snowboardåkandet, för det gör det faktiskt, men det är kul att kunna stå på och få lite adrenalinkickar. De kommer liksom inte när det går sakta och jag inte kan leka mig fram.
Bjenne har förövrigt varit en riktigt bra lärare! Fänks maj fränd!

Vi pimpade även våra hjälmar idag. Sjukt fult! Får väl se hur länge de där klistermärkena får sitta kvar. En banan är väl inte alltid det jag önskat ha på min hjälm.

Summeringen av dagen är i alla fall att det är skönt att ta det lugnt ibland och bara vara. Vi har varit ganska så hypade de här senaste dagarna så allt blir lite som det blir. Nu har vi nog kommit ner på jorden igen och är inte riktigt lika urballade som vi varit de senaste två dygnen.

Nu ska jag sova med min hammarhaj. Vet inte vart Bever tagit vägen så får bli hammaren och jag inatt.

Peace out..

BLESS
/Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0